Centrale telefoniczne:
- sprzedaż central w cenach producenta,
- doradztwo techniczne,
- montaż central i okablowania teletechnicznego,
- programowanie central,
- serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Jesteśmy autoryzowanym instalatorem systemów teleinformatycznych firmy Platan. Firma Platan, wprowadziła do sprzedaży kilkanaście modeli central oraz telefonów systemowych. Sprzedaliśmy wiele central z których korzystają firmy i instytucje w Polsce. Produkty wyposażone są w nowoczesną platformę IT, wspierającą zarówno pracę administratora sieci jak i użytkownika telefonu.
Wprowadzamy najnowocześniejsze rozwiązania telekomunikacyjne. Budujemy, zarządzamy i konfigurujemy systemy telefoniczne, wykorzystując najbardziej efektywne rozwiązania i wdrażając sprzęt najlepszych producentów na rynku telekomunikacyjnym.
Instalujemy i przystosowujemy centrale telefonicznych do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. W ramach usługi oferujemy całe spektrum rozwiązań jak np. numery wewnętrzne, przekierowania, nagrywanie rozmów, uprawnienia czy system komunikatów.Systemy telekonferencyjne
Oferujemy systemy telekonferencyjne i wideokonferencyjne, które umożliwiają nie tylko komunikację między odległymi ośrodkami, ale również tłumaczenia, przesyłanie szczegółowych danych czy rejestrację spotkania w czasie rzeczywistym.
Telefonia VoIP
Jest to świetna propozycja dla wszystkich firm, które pragną ograniczyć koszty przy jednoczesnym usprawnieniu komunikacji telefonicznej. Dzięki nam możesz zaprojektować, zainstalować i skonfigurować, a następnie zarządzać i i modernizować swój system telefoniczny.
Systemy dla CallCenter
Jest to pakiet rozwiązań automatyzujących i optymalizujących zarządzanie relacjami z Klientem. Proponowane przez nas rozwiązania pozwalają na automatyczne wybieranie i odbieranie połączeń wraz z kolejkowaniem i rejestrowaniem, tworzenie statystyk, ciche dołączanie do rozmów czy system oceny konsultantów. Rozwiązania te oferujemy zarówno w modelu gdzie instalacja odbywa się w firmie Klienta, jak również w modelu usługowym, wykorzystującym zasoby w chmurze.
Nagrywanie rozmów
W wielu firmach zajmujących się telefoniczną obsługą Klienta staje się ono niezbędnym elementem systemu telekomunikacyjnego. Wdrażane przez nas systemy pozwalają na jednoczesne nagrywanie wielu rozmów na wskazanych stanowiskach, włącznie z ich szyfrowaniem i łatwym do nich dostęp. Za pomocą tej technologii możesz zwiększać kwalifikacje swojego personelu kontaktującego się telefoniczne z Klientami i kontrahentami, dbać o wysoką jakość obsługi i rozstrzygać sporne kwestie z nim.
Bramy GSM/VoIP
To nowoczesne rozwiązania dla Twojej firmy w zakresie komunikacji, które pozwalają m.in. na połączenie linii telefonicznej pomiędzy centralą IP, a tradycyjną centralą telefoniczną. Ponadto wiele z bram IP i GSM umożliwia łączenie linii ISDN oraz linii analogowych do dowolnego serwera telekomunikacyjnego, działającego w technologii IP. Dzięki temu przede wszystkim zwiększysz elastyczność swojej telefonii oraz zmniejszysz co miesięczne rachunki za nią.
Aplikacje telefoniczne (CTI)
System integrujący telefon sieci publicznej oraz central PBX z komputerem działającym w sieci LAN w celu tworzenia zautomatyzowanych usług opartych na serwerze (TServer) i łączu CTI (łącze pomiędzy centralą telefoniczną, a serwerem).
Dostawcy rozwiązań
Współpracujemy z wiodącymi światowymi i polskimi producentami sprzętu oraz oprogramowania telekomunikacyjnego, których rozwiązania prawidłowo wdrożone i zastosowane pozwalają zoptymalizować i zautomatyzować pracę Twojego przedsiębiorstwa.
Zadzwoń i umów się na bezpłatną wizytę podczas której przedstawione zostaną:
- ocena funkcjonowania rozwiązania wraz z propozycjami dotyczącymi ewentualnych zmian,
- wycena kosztów rozbudowy,
- w razie konieczności oferta na nowy sprzęt wraz z ceną wykonania usługi,
- realne możliwości obniżenia rachunków telekomunikacyjnych!